آیا درمانی موثر برای نفریت لوپوس وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آیا درمانی موثر برای نفریت لوپوس وجود دارد

آیا درمانی موثر برای نفریت هر روش درمانی موثر برای نفریت لوپوس LúpicaExiste وجود دارد؟ نفریت لوپوس یکی از عوارض جدی ترین لوپوس اریتماتوی سیستمیک، که بر تا 85 درصد از pacientes.Aunque با استفاده از سرکوب سیستم ایمنی تهاجمی آنقدر بهبود یافته است است بیمار و بقای کلیه در دهه های اخیر، درمان مطلوب از LN به دلیل terapia.Además با بقا طولانی مدت، عوارض باقی مانده است reto.Mejores نتایج در هزینه عوارض جانبی قابل توجهی آمده درمان مزمن موثر است، از جمله خطر ابتلا به بدخیمی، تصلب شرایین، ناباروری و بیماری های استخوان تمام تر importantes.Por نهایت، برخی از بیماران بهبودی با درمان سیتوتوکسیک استاندارد دست یابد و دیگران عود زمانی که درمان کاهش می یابد.

در سال های اخیر، کارشناسان ایجاد کرده اند یک سری از درمان که به نظر می رسد در دستیابی و حفظ بهبودی، اما با سمیت کمتر از رژیم های استاندارد موثر، یعنی استفاده از ترکیبی از سلول های بنیادی، میکرو پزشکی Osmotherapy پزشکی چین و برخی از داروهای غربی است.

داروهای غربی باید مورد استفاده قرار گیرد برای کنترل علائم بیمار برای حفظ سلامت بیماران.

سلول های بنیادی نقش بزرگی در درمان بیماریهای چنین inmunológico.En برای اولین بار از گسترش سلاح های هسته سلولهای بنیادی و تمایز پتانسیل قوی multi-direccional.Se می توانید تعداد زیادی از فرزندان تولید تمایز به سلول های مختلف و یا بدن داشته باشد necesita.Así وجود خواهد داشت سلولهای بیشتری عملکرد است که می تواند کار سلول های مرده dañadas.Las جایگزین و یا سلول های بنیادی می تواند تکثیر سلول های T و سلول تعامل سیستم دفاعی بدن و عوامل سلولی منجر به انجام وظیفه بازسازی متوقف سیستم ایمنی بدن. این که چگونه سلول های بنیادی می تواند کمک به بهبود ایمنی بیماران.

در همان زمان، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy اعمال می شود برای تکمیل پیوند سلول های بنیادی. و این داروها دارای ویژگی های زیر برای بهبود وضعیت این بیماری:

بنابراین برای درمان نفریت لوپوسی، آن است که، نه تنها به مواد مخدر و یا جامع درمان می تواند هدف نهایی در queremos.Si شما هر گونه کمک در درمان نفریت لوپوسی نیاز رسیدن به، شما می توانید پیام را ترک برای ما، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 347
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: